vendredi 30 octobre 2009

My Scraproom - Ma Scraproom!

Hello Readers!
I am sharing with you today - - My Scrap room!
Bonjour chères lectrices! Aujourd'hui, je partage ma scraproom avec vous!

Lucky you, I just gave my room a face lift and it's clean!!!
Vous êtes chanceuses car je viens tout juste de faire le ménage!!!

I just recently purchased organizer cubes and 2 large shelves to create my perfect space.
It was really inexpensive and perfect for any scrapbooker!
J'ai récemment acheté des cubes pour organiser mes articles de scrapbooking. Ils étaient vraiment pas chers et parfaits pour les scapbookeuses!


I have a room dedicated to all my scrapbook stuff ..
One side has a table for my computer & sewing machine and the other side has my scrap supplies.

J'ai une pièce entièrement dédiée au scrapbooking. Je suis chanceuse :-)
D'un coté, j'ai une table pour mon ordi et ma machine à coudre, et de l'autre j'ai ma table pour faire du scrap.

Here are a few pics of my space --
Une série de photos pour vous!







A few other details for you -- my " organized " ribbon, paints, inks etc...
D'autres photos pour vous montrer des petits détails de mon organisation!




This is my " Ribbon Box "-- not the Good Ribbon!
The good ribbon means organized. This is just a box full of ribbon that needs to be sorted!!!

Voici une de mes boîtes de rubans. Mes rubans NON organisés!! hahah! La boîte "good ribbon" est celle dans laquelle mes rubans sont organisés.


My flowers are usually arranged in mini ziplock bags sorted by color or style such as Hydrangeas or company.
Mes fleurs sont rangées dans de petits sacs ziplock et classées par couleur ou par style, les hydrangeas par exemple, ou encore, par compagnie.


This is a box I have on the corner of my desk. Everytime I finish a page or project I put stuff in here that needs to be sorted for my Clip It Up.
Ceci est une boite que je garde sur le coin de mon bureau. J'y mets les choses que je dois ranger sur mon Clip it up lorsque je termine un projet.



My Clip It Up saves so much space for me.
I have so much stuff on here.. a great purchase if you don't have one already! You can find several Clip it up products in the store.
Mon Clip It Up me sauve beaucoup d'espace sur ma table, j'y range énormément d'articles de scrap. Je vous le recommande si vous n'en avez pas déjà un. On en trouve différents modèles dans la boutique.



My desktop carousel -- for pens, glue - etc.
Mon carrousel pour mes crayons, colles, etc.


My punches, in one of my cubes- I dont have many punches... but I do use most of them!
Mes poinçons rangés dans un de mes cubes, je n'en ai pas beaucoup, mais je les utilise presque tous!


I recently cleaned out about 10 cropper hoppers full of paper and gave them away!!! I can't stand old papers just sitting there. So I only have this little pile of papers and they are all favorites!

Je viens juste de faire le ménage dans mes papiers et j'ai donné 10 cropper hopper pleins! J'en avait assez de voir ces vieux papiers!! Maintenant je garde seulement mes papiers préférés à la portée de la main :-)


Lastly, this is my furry friend Eddie. He loves to sit by the light and enjoy the 100 watts of pure " Fake " Sunshine! He's on my paper trimmer... sometimes I have to move his butt to cut a piece or two!

Cette photo est de mon minou Eddie. Il adore se coucher près de la lampe afin de profiter des chauds rayons d'ampoule 100 watts! Il est sur mon coupe papier, de temps en temps il faut le pousser!!


That's my scraproom! I hope you enjoyed a little tour of my space and if you have a room you'd like to share with us please post it in a comment! We'd love to visit!!

Voilà, c'est ma scraproom! J'espère que vous avez aimé votre tour guidé. Si vous avez une scraproom que vous voulez partager avec nous, dites nous le dans vos commentaires et on ira la visiter!

Kristine

2 commentaires:

Laney a dit…

You know, if you have any more of that pesky paper you need to get rid of, I could probably make room for it. ;-)

Papillon Bleu a dit…

Thank you Kristine! It's a beautiful scraproom!